Rodeløkka Akupunktur har ny nettside!

01.06.2021

Endelig er den her - min nye nettside. Håper dere liker den! Det nye med nettsiden er selvsagt utseende, men også at den er mer mobilvennlig og at jeg denne gangen har egen blogg. Det vil etterhvert komme flere innlegg under plager/lidelser også. Velkommen! 

Rodeløkka Akupunktur sin historie

Etter å ha jobbet på et fysikalsk institutt i 1 1/2 år valgte jeg i 2006 å gå ut av komfortsonen og startet egen akupunkturklinikk. Navnet ble som dere kjenner til; Rodeløkka Akupunktur, og klikken befant seg rett ved Freia sjokoladefabrikk på Rodeløkka.

Den gangen var akupunktur litt mystisk for folk og få visste egentlig hva akupunktur var og hva det ble benyttet til. Jeg ønsket å informere folk hva det var jeg egentlig drev med og utarbeidet derfor en egen nettside for klinikken. Mye har skjedd i dataverden siden det, så nettsiden måtte etterhvert bruke en annen plattform som det så fint heter. Denne gangen ville jeg informere mye mer. 

Forrige oppdatering er nå hele 10 år siden, og tiden var nå inne for en liten fornyelse igjen, så her er den! Håper du liker den og del veldig gjerne videre til venner, bekjente og ukjente. Akupunktur er ikke like mystisk for folk lenger, men mange har hatt nytte av å vite hva akupunktur kan bidra med og jeg har ofte fått høre: 

Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Hvorfor har ingen fortalt meg dette? Akupunktur er jo så mye mer enn bare nåler også. Takk for de gode samtalene og oppfølgingen. Dette må jeg fortelle til vennene mine! 

Ønsker du å bestille time?